Sitemiz resmen 11.01.2014 tarihinde hizmet vermeye başlamıştır. En iyi Torrent Film sitesi olmak için geliyoruz!

Düğün Dernek Torrent İndir

Düğün dernek
Düğün Dernek

FİLM HAKKINDA:

Dört yakın arkadaşın kafa kafaya verip imece usülü bir düğün yapmaya çalışması ve bu süreçte beklenmedik durumlarla karşılaşmasını konu alan BKM yapımı komedi filminin senaryo ve yönetmenliği Selçuk Aydemir'e ait. Başrollerde ise Ahmet Kural, Murat Cemcir, Rasim Öztekin, Devrim Yakut ve Barış Yıldız yer alıyor
.

FİLMİN FRAGMANI:

TORRENT DEVLETİ iyi seyirler diler!

FİLMİ İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

Paylaş

Google+'da Paylaş

Sponsor

Reklam

Bu Yazı Hakkında Birşeyler Demek İstermisiniz ?

  1. Bir Adam şu filmi her izlediğinde güler mi ya :) Ölüyorum gülmekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm nasıl ındırıyoruz bu flimi bulamadım ayrıca ben buraya uye degılım

      Sil
  2. Henüz indirme bitmedi ama çok güzel bir film olduğunu duydum.Güzelde bir paylaşım olmuş çok hoş :)

    YanıtlaSil
  3. Fragmanin müziği bile ünlü oldu. Komedi türünde çok güzel bir eser indiriyorum Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Sinemaya gittim ama indirip gene izliycem sağollllllll

    YanıtlaSil
  5. Film çok güzel kaliteli 1080p :)

    YanıtlaSil
  6. nasıl indirebildiniz yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FİLMİ İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ. yazısına tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyiniz. 5 saniye sonunda sağ üstte reklamı geç butonu gelecektir. Oraya basın :) İyi seyirler

      Sil
  7. arkadaşlar torent programın-m var da torentden nasıl ındırecem torentını bulamadım bu flimin

    YanıtlaSil